ZAWSZE po zaistnieniu szkody należy skontaktować się z Centrum Alarmowym!
Jeżeli znamy numer telefonu stacjonarnego, do którego mamy dostęp, możemy poprosić Centrum Alarmowe o kontakt z nami po zweryfikowaniu danych naszej polisy. Narazimy się wtedy na niższe koszty kontaktu z Centrum Alarmowym, tym bardziej, że rozmowa będzie trwała pewnie dłużej niż minutę.
Dane, o które zapyta nas Centrum Alarmowe ubezpieczyciela:
- numer polisy
- imię i nazwisko ubezpieczonego
- opis zaistniałej sytuacji
- choroby przewlekłe, na które może cierpieć poszkodowany
- leki przyjmowane przez poszkodowanego oraz regularność ich zażywania
- określenie rodzaju pomocy, jakiej oczekujemy od ubezpieczyciela
Centrum Alarmowe poinformuje nas jakie kroki należy podjąć, aby bezkosztowo skorzystać z ubezpieczenia.
Zawsze życzymy bezpiecznych podróży!
Polub Nas na facebook'u...chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, doradzimy jakie ubezpieczenia wybrać ... dostarczymy również najnowszych ciekawostek z dziedziny podróżowania
... gwarantujemy ZERO SPAMU